mellandagsfynd


HALLOJ I STUGAN!

Som sagt så var Lisa och jag nere på mellandagsrean imorse, tidigt som attans kändes det som. Men vad gör man inte för att vara bland dom första, haha jaa vi må vara galna men vi är det med stil!
Vi fick skjuts av lisas mamma in till stan så vi var nere på h&m vid klockan nio (endast för att h&m öppnade en timma tidigare än övriga affärer bara för medlemmarna)

Tre minuter över tio, det vill säga tre minuter efter att monki och resten av stan öppnat, bokstavligt småsprang vi över till vår favourite-store. Där blev det julafton på nytt, kind of  l i k e   p a r a d i s e !
Vi fyndade rejält, kläder mössor accesoarer etc. Så himla glad att ha lisa som kompis, speciellt under rea tider och så, underbart bruden! Tack för att du är du

En affär som jag vill smådissa är ginatricot..?  Så tråkigt med hela grejen att om man köper ett plagg där så är man ju inte direkt ensam om det. Oftast är det så att halva etuna går omkring i samma plagg - not okey! Nej, att se ut som alla andra är en fet diss. Plus att idag var det sinnessjukt mycket folk därinne! Johanna och Bettan hade tillexempel fått köa där i hela 40 minuter, duktiga flickor som orkade dock!

Här kommer i alla fall lite foton på det jag inhandlade:








Nu ska jag gå och ta bort sminket och lägga på en choklad ansiktsmask! How lovely isn´t that?! ♥ 
t a k e   c a r e


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad du handlat:D

aa den är riktigt snyggg t-shirten.

fanns dock bara i stora storlekar kvar så tog en jätte stor endå ville ha den så gärna :P

2009-12-26 @ 23:14:59
URL: http://theresegruuvell.blogg.se/
Postat av: hellothisislisa

vad bra att du uppskattar mig vid rean känns skönt ;) haha! men vi shopping galna brudar måste hålla ihop !

2009-12-27 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0