m å n d a g , 10:00


GODMORGON!

Har nyss tagit tag i mina naglar och målat om dom, plus att jag limmade ena nageln som gått av i kanten med superlim (vägrar att klippa av en till roten !)

Nu ska jag bara vänta på att nagelacket ska torka sen ska jag tvinga med mig lillebror ut i snön med mig och hunden.
Lek och bus, som när man var liten  k i n d  o f .
Efter det ska jag höra av mig till lisa, blir en tripp in till city idag igen, eller om det blir tuna - inte bestämt ännu.

Höres senare,  c h i a o   a m i g o s

Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

fungerade det med superlim`? :D

2009-12-29 @ 22:21:14
Postat av: emelie

sv till lisa: nej, snyft :( nu har jag nio långa naglar och en superkort. Ska nog måla den svart till nyår så den blir ännu mer udda .. :(

2009-12-29 @ 23:50:37
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0