kvällsmys med friend



väldigt väldigt gammal bild på lisa och mig

Yepp, så var läget denna fredagskväll. Lisa kom över (ganska sent för att det tog ett tag för henne att klä på sig alla vinterkläder-16 minusgrader ute vafan) Men tillsist kom hon iaf, vi kollade på en film som gick på teve - matte söker husse, eller om der var tvärtom; whatever. Den var bra i vilket fall som helst, romantisk komedi typ, we like.

Nu gick hon nyligen hem, eller snarare småjoggade (jag såg dig allt i fönstret Lisa- när du svischade förbi hahahhahah) Såå vad gör jag nu då, jo jag sitter med datorn i knät som värmer lagom mycket, och kollar på "Little people". En väldigt rolig  familj må jag säga.

CHIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0