JUL OCH NYåR


Hur ligger ni till med julklappsköpen egentligen?
Visst; det är ändå ett tag kvar till julafton, men vadå -. det gäller att tänka ut smarta paket att ge. Absolut inget sista minuten paket helt utan fantasi
(s u p e r t r å k i g t)! Här är en liten lista på vad jag än så länge köpt:

* Väckarklocka till lillebrorsan (har tröttnat på att agera en varje morgon..)
* DVD-film med allt från 2009 med Robert Gustavsson till pappa (pappa skrattar ihjäl sig åt snubben)

 

Detta har jag kvar att köpa:

* Två kaffe muggar till farmor och farfar
* Två marinblå handdukar till mormor och morfar
* Present kort på Kappahl + massage (av mig) till mamma
* Tygleksak med pipljud till Atlanta

FÖRUTOM ALLT DETTA SÅ MÅSTE JAG ÄVEN KÖPA EN NYÅRSKLÄNNING!
någon av er som läser som redan hittat nyårsblåsa? Hur ser den ut? Från vilken affär?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har hittat nyårsklänning :D den är svart och ifrån HM! :)

2009-12-13 @ 13:12:28
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: Ja, det är så skönt att ha det klart :D jaa, typ :)

2009-12-13 @ 19:26:37
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0