JB FÅR J U L L O V


Hur jävla fucking svårt ska detta vara? Jag pratar om att hitta ett helgjobb! Jag har tappat räkningen på hur många affärer jag varit runt i och gett ut mitt cv till. Men ingen hör av sig, känns ju väldigt peppande för att fortsätta. Men inte tänker jag sluta med att leta iallafall; jag  s k a  hitta ett helgjobb så är det bara. Ska nog skriva ut några till ex av mitt cv och åka in med bussen och  söka runt. Senare ska även jossan gripen och jag köra bodyjam på gympozz. LYCKA TILL SÄGER VI!

Nej, dags  att röra på påkarna - jag ska försöka hinna med kvart i bussen tänkte jag,.
Skriver mer när jag kommer hem ikväll. Kan vara uppe extra länge om kvällarna nu för JB har slutat skolan!! WHOHO FÖR JULLOV.




PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Sophiie

Ett smart tips är att gå in på ett ställe och erbjuda sig att provjobba gratis en dag/kväll. Det tackar dom aldrig nej till och man kan visa vad man går för. Dessutom borde du söka inom barnomsorgen och äldrevården, dom behöver alltid SJUKT mycket folk, jag jobbar varje dag fast jag bara är sjukvikarie (y)

2009-12-15 @ 17:00:46
Postat av: svar till sophiie

hum jaa kanske det vore smart,. får pröva det :) jag vill jobba under helgerna bara, och kanske lov då, så inom barnomsorgen tror jag inte.. dom har ju inte öppet på helger väl?

äldreomsorgen, är det ett okej jobb?



take care, <3

2009-12-15 @ 21:56:07
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: jossan

vi var helt klart bäst på jamen ;) haha puss! <3

2009-12-15 @ 23:00:28
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: hellothisislisa

Orättvist !! :( (asså att ni har lov)

2009-12-16 @ 19:40:39
Postat av: Sophiie

Äldreomsorgen är bra jobb, jag har jobbat till och från 2 år nu. Det är en jättebra merit och man lär sig asmkt och dessutom tkr man om de gamla. I början var jag jätteskeptisk till blöjbyten och sånt men jag lovar att efter 1 vecka är det ingen big deal alls. Och nu tycker jag det är jätteskönt att jag inte kan bli äcklad av nånting alls :)

2009-12-16 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0