jävla tokstolle!


JAG SNACKAR OM PARADISE HOTEL; OM RAMI!
Precis innan parcermonin när cimon och rami satt och pratade så började jag tro och få för mig att rami skulle välja jackie, och att patrik skulle lämna. Visst Patrik är en skön lirare, men jag ser hellre att han åker ut istället för cimon eller Andreas. Men helst hade jag sett att Rami gick och ställde sig bredvid Stefan (äcklig biff som tror att han bara behöver gå runt för att få allas blickar - sorry polarn men det funkar inte så!!)

Men icke sa nicke picke, inga av mina förslag/önskemål uppfylldes och det slutade med att Catjas lover Andreas fick packa sina väskor och lämna hotellet istället..

Vad tycker vi om det? Vad tycker vi om Rami?
  *BLÄÄ*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi tycker inte alls om Rami, nu håller vi tummarna för att Catja, Cimon och Greta ska spela ut honom!

2009-12-18 @ 20:20:23
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/
Postat av: emelie

svar - nej det gör vi verkligen inte! Om han inte träffat fransceska innan så tror jag det hade blivit mycket bättre! NU SKA HAN UT :D

2009-12-18 @ 20:39:15
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0