inlägg; john bauer


HEY THERE!
Nu sitter jag på svenska lektion, har gjort klart dagens uppgift som var lite luddig dock, men mmm that´s life. Idag är det första december, det glömmer man knappast bort eftersom idag är dagen då första luckan i chokladkalendern ska öppnas (för en sådan har väl alla, stor som liten?)
Så mina tankar har kretsat runt juletiden hela dagen, jultomtar, julklappar, JULMAT OCH JULGODIS! Ja det finns såå mycket bra med julen så man spricker nästan av lycka. Bara för att jag har så in i norden med julkänsla, så har jag setat och fixat ihop en julbild, en väldigt fin julhälsning kan man säga.,



Visst är den för bedårande, right? Det bara skriker jul kul om den.


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

sött emelie :D verkligen julig ;)

2009-12-01 @ 21:08:34
Postat av: babsan o wader

hehe, snygg bild=)

2009-12-08 @ 13:49:56
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0