Good morning


HALLOJ I STUGAN
Fyfabian vad kallt det är ute!!! Hela 7,7 minusgrader när jag gick mini rundan med vovven imorse. Då snackar vi kyliga vindar, kalla och frostiga kinder och rinn-snor i näsan! Yack.

Städade nyss mitt rum, hade fått lite sällskap av några dammråttor - så det var väl på tiden att damsuga lite hah "/  
NU SKA jag börja göra mig iordning för ännu en stadsrunda, men med Anna. Ska främst pröva tightsen från bikbok och kolla hur dom sitter, sitter dom bra slår jag till. Sen gäller det bara att hitta en överdel - vilket inte är det lättaste -
(men något med paljetter och krims krams till nyår vore bra)


Anna (när vi alvida brudar firade hennes 17-årsdag)






C H I A O   A M I G O S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0