enormous snowflakes


HEY KÄRA LÄSARE ♥
Ja vad ska man säga, trodde aldrig att det skulle komma såhär mycket snö pang bom! Det är ljuvligt, right? Det enda som jag vill smådissa är att det inte behöver snöa så hårt, utan mer med mjuka, lätta och fina snöflingor. Men men, man ska väl inte klaga. Hellre vitt på backen än svart, like

Var hur som hellst nyss ute på en promenix med hunden (som förövrigt fått för sig att hennes mun är någon jäkla snöplog,. hon gillar snö) jag gick i mina såkallade uggs (jag kallar dom samekängor), ett par skor med zero fäste i sulorna. Helt platt under hela skon, vilket gör att vartannat steg jag tar gör att jag efterliknar bambi på hal is., Not so nice. Nej, ett par rejäla kängor med bra fäste och med märken på sulorna skulle vara något för mig. Får ta och snacka lite med my parents.


SEE YAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0