breakfast; and breakfast only


Mm, jag har bara ätit frukost idag! Varför slarvar jag alltid med lunchen när mamma och pappa inte är hemma. Gash, måste bli ändring på detta. Hur i hellskotta ska jag annars klara mig när jag flyttar hemifrån om några år? Snabbmat dissar jag totalt sååå,. Good luck chuck  helt enkelt

För er som inte varit ute idag kan jag meddela att här i skogstorp så är marken täckt med vit snö! Det är hur underbart som helst.
(Men att promenera i snö-blåst-väder är ingen höjdare, right lisa?)

Nu ska jag kocka mig lite makaroner, mummmmmmmmms vad smarrigt..


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Haha, nej inte direkt ! KALLT ! ;)

2009-12-14 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0