4:e advent (fyra dagar till julafton)


TJABBA!
Söndag  idag, fjärde advent och endast  F Y R A  dagar kvar till julafton! Hur skumt känns inte det? Skumt men ändå så otroligt härligt. I LIKE.

Har nyss ätit lite lunch, duschat och sitter nu med spotify på. Väntar på att håret ska självtorka (ingen vill ha slitet hår! Eller jo, vissa småungar som tupperar håret som ganingar, blä!) Saksamma, sen ska jag i alla fall ta bussen ut till m&m. Känner dåligt samvete sen dom flyttade, besöker dom inte alls lika mycket som förut.. Då kunde jag gå över när jag var ute med hunden eller liknande. Nu krävs lite mer planering, bussresa/bil etc. Ringde dom nyss iallafall, för att checka av att dom var hemma, morfar som svarade. Man hörde på rösten att han blev glad när jag sa att jag möjligtvis planerat att ta bussen ut till dom - men möjligvis menar jag att jag kommer snart. <3


Det är otroligt hur mycket ni ställer upp.  K Ä R L E K  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0