22:22


YES! Jag lyckades pricka in detta inlägg till detta coola klockslag! GOOD JOB!

Attacken på gympozz med lisa gick kanon. Tror vi båda två kände av träningspasset igår (bodycombat), så våra kroppar var ganska så möra. Men vi kämpade på trots det, svettiga och med ett stort smile på läpparna. Kom hem strax efter nio och då passade jag på att göra en god toast till mig själv. Med salami, röd paprika, ost, smör, oregano och gräddfil. Till detta skrovmål drack jag en utomordentligt god saft (stark såklart) svag saft är nog bland det värsta som finns att dricka, efter kaffe dårå.. 

Nu ska jag ta och skriva lite anteckningar i min nya kalender som jag fick i julklapp. I nuläget skriver jag in ALLT viktigt i mobilen. Inte så väldans klyftigt med tanke på att den efter för många anteckningar säger att jag måste radera några.. Så det är vad jag ska göra nu. Sen senare blir det väl att somna med datorn i knät till några avsnitt av The Hills ♥

 

peace and love


Kommentarer
Postat av: missnöjd

hmm.. du kunde inte väntat 13 sekunder till så du fått: 22:22:22 ??!?!?!?!?!?!

2009-12-29 @ 03:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0