22:15


J A G   F Å R   K R U P P !


Denna samsung har jag velat köpa nu i några veckor, men det svider att betala 3000 spänn - faktiskt.
Men vad får jag se idag då när jag klickar mig in på elgigantens hemsida - jo att den nu kostar 2000! Alltså nedsatt med hela 1000 kronor. O h   l o r d !

Efter att ha sett det gav jag ifrån mig ett litet tjut av frustation.. Lillebror undrar vad det är, jag berättar att mobilen är nedsatt bla bla jag har inga pengar till att köpa mobil nu bla bla.. "Du kan få låna 1500 av mig om du vill" säger min bror. Hmmm - öhm ja tack svarar ja. Så får väl se, om det blir en tripp till giganten snart!  Hoppas hoppas.

 

L A T E R


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Fan vad snäll din bror är !! :) min syster skulle ha sagt : jaha tråkigt för dig, sen skulle hon gå !!

2009-12-27 @ 23:15:29
Postat av: johanna

men ååh hermis ;)

2009-12-28 @ 01:09:53
Postat av: johanna

du kan få köpa min xD haft den i 4 månader :P

2009-12-28 @ 01:10:21
Postat av: emelie

sv till lisa: jaa, blev helt chockad när han sa att jag kunde låna så mycket!! Men gissar på att det inte bara är välmening, lite vill han nog skryta att han har mer pengar än mig haha. men vad spelar det för roll - bara jag får låna :D

2009-12-28 @ 09:45:30
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: emelie

sv till johanna: vet att jag är en hermis (sorrrry) :'( hahah. Nej men åh tack för tanken, men jag köper nog en sprillans ny :P <3

2009-12-28 @ 09:47:05
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0