18:07


NÄMEN HEJ IGEN!

Nyss kolat på television - The City maraton. Kanon serie det också. Skrattretande med tanken att det känns som jag är ett STORT tv-fan !?  Så är inte situationen, observera  i n t e. SAKSAMMA


Nu ska jag ta och packa träningsväskan för ikväll blir det ett hårt träningspass (bodyattack) lisa följer med också, kanon med some company. Blir hemkomst ganska sent, nackdelen med träningspass inne i stan är just att matcha in det med bussarna. Lisa och jag får speeda på med duschningen för en kvart efter att passet slutat går bussen - timing! Men men - det grejjar vi lätt tjejen,.



By the way så  ä l s k a r  jag min nyinköpta flanell skjorta från monki. Kommer användas flitigt!


TAKE CARE PEOPLE



Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Ursnygg ! :) vilken tur att du köpte den iallafall då:D

2009-12-29 @ 22:17:59
Postat av: emelie

svar till lisa- ja verkligen hörruduuu! är förälskad i den. <3

2009-12-29 @ 22:19:47
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: Alma

Tok nice, så stilig du är emelie! <3

2009-12-30 @ 01:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0