00:00


HEY THERE!

Fy fabian så kallt det är ute nu, hela 18 minusgrader. j e s u s !  Extra konstigt kändes det att sitta i en 80 grader varm bastu tidigare under kvällen. Nog för att det var väldigt skönt och ett bra tillfälle att ha hårinpackningen i en bra stund - men skumt hur det ena sekunden kan vara så kallt och sedan väldigt väldigt varmt! Saksamma.,

Nyss kockade jag en hel bunke med nyponsoppa. Så ljuvligt gott! Inte många som gillar det, men nog gör jag det. Lagom varm och lagom tjock är det bästa.

Idag har jag: köpt en ny mobiltelefon, umgåtts med malin hela dagen, jobbat på gympozz och även gjort om paljettvästen som jag ville ha den. Jag är skapligt nöjd med min dag, yes yes.

Imorgon blir det att åka in till stan (igen) men denna gång med moa. Vi ska bättra på brännan och jag måste även gå på jakt efter guldiga och glittriga partyhattar! Ett  m å s t e  till nyår, min åsikt sådär. Så vi får väl se om vi hittar några, johanna skulle också springa runt och leta - må vi hitta några johanna!

Nehepp, nu bär det av uppåt i huset för en skön placering i sängen med alla kuddar, datorn i knät och The Hills på hög volym. TAKE CARE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0