torsdag den 20 augusti




God morgon, god morgon
Eller inte morgon för alla kanske, dom flesta börjar ju skolan idag. Själv börjar man imorgon, så min morgon har varit rätt slapp, promenad runt önsta med hunden och därefter en efterlängtad frukost. Funderar på att ´åka över till m&m en sväng, skulle behöva mormors hjälp med att fixa till några tshirtärmar. Lisa kommer hit senare på dagen, när hon slutat, och ikväll spelas det match i torshälla. Matchstart 18.30 för er som undrar  ha-ha
By the way, min röda byrå är klaar - snygg va? Blev precis som jag ville ha den, att ett av handtagen saknas gör inte så mycket heller, ingår liksom i hela dens charm..

nu ska jag gå och borsta tänderna, för ett vitare smiil!      TJAO AMIGOS

Kommentarer
Postat av: seraj

BOJKOTTA SKOLAN EMELIE!!

2009-08-25 @ 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0