Sometimes even right is wrong





Tjeenare!
Denna helg har verkligen passerat förbi med speed, känns som det nyss var fredag eftermiddag.. Aja, en positiv sak med att helgen är slut är att imorgon kommer det in pengar på mitt konto, yes yes! Vet redan tre viktiga saker som jag bara måste köpa - (hårinpackning, ett par svarta slimmade jeans och en tunnt stickad lila tröja från monki) En liten fågel viskade i mitt öra att vi kanske kommer ta skolfotot nu i veckan, så passar ju bra med min nyinköpta outfit då.
Igår kväll invigdes det nya fiket, minns inte namnet, men där det låg en bokaffär förut, vid torget. Ellen, jag och josse satt där ett tag, väldigt trevligt ställe - 4,5 av fem stjärnor (dom hade inga hemgjorda chokladbollar..)
Deras varma choklad var iaf toppengod, och hallonpajen såg smarrig ut den också. När vi suttit där ett tag kom  malin och hennes kompis och slog sig ner bredvid, några minuter senare kommer även caisa och hennes kompis - och slår sig ner dom också. Blev nattbussen hem till skogstorp för en rätt tung sömn därefter.

Idag skulle vi ha spelat match mot Stenkvista, som vi torskade mot med 8-0 för några veckor sen... pepp bara på tanken- usch och fy! Men tyvär hade vi bara tolv spelare, varav flera var sjuka, så vi beslutade oss för att lämna WO - så blev en förlust på 3-0 + att vi fick betala dryga 4 000 kr, sinnes dyrt! Gash, hur blir det med vårt damlag igentligen? vart tog den där glädjen för fotboll vägen? nästa sässong, om det blir någon, så kommer vi tillbaka ner i femman igen - då blir det ändring och vi återgår till det vi hade förut, glädje för laget och för fotboll <3 ellehur?
Josse och jag åkte i alla fall ner till orrliden och kollade juniormatchen istället, där blev det vinst med.. 8-0 kanske? 9? något i den stilen. Cyklade hem och drog ut och övningskörde med pappa, gick väl hyffsat bra. Men det som återstår är fortfarande den sjukt tjocka teoriboken (30000000 sidor!) någon dag ska jag ta mig igenom den, men den dagen är inte idag.

HEJJPAA




Kommentarer
Postat av: hemlig

chokladbollar är gott, he he

2009-08-30 @ 19:09:15
Postat av: tessss

jag vet, man tröttnar :(

vi kommer ju ha match ons, tors fredag nu nästa vecka sa dom väl :O

2009-08-30 @ 19:18:49
URL: http://theresegruuvell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0