röda faran

TJAA!
Blev en lång sovmorgon idag, åkte ut till mesta kl elva för att parkera moppen och sedan tog jag bussen in till stan och för att möta upp jossef. Satt i skolan ett antal minuter och tog sen bussen ut till fotbollsträningen på mesta. Första träningen idag, gick väl rätt ok - bara dessa jävla tår som ska krångla, skulle gärna knipsa av bägge stortårna om det gick.. Men undrar hur bra balansen blir då? Eller det kanske inte är stortårna som ger balansen, det är väl lilltårna? jag är helt lost..
Under hela resan hem från mesta hade jag motvind, så moppen gick väl i snitt 35 km/h  ha ha ha! Kände mig som en tjock flottig flodhäst som tyngde ner hela hjulen i marken, därför det gick i snigelfart. Garanterat därför jag nästan blev omåkt av en cykel i medbacken - piiiiiinsamt!   Nejdå, jag gillar min röda moped, den är inte så stark i motvind bara..
Men jag är hemma nu i alla fall, nyss duschat och tagit på mig mjukisoverall och tjocka strumpor - bekvämt! Funderar nu på att vila framför tv:n en stund, Beverly Hills går på kanal 400 om jag inte minns fel, bättre program är svårfunnet. Sen kl sex blir det att kolla damlandslagets match mot england, blir nog en tuff men bra match med tanke på att england är rätt hyffsade, men så även sverige.

ha det super, hejjpaa


Kommentarer
Postat av: jossan

hahahaha, det skulle jag bra gärna velat sett! ;)

2009-09-01 @ 13:05:18
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0