fredag den 14 augusti

Halloj!
Har varit en ganska seg morgon/förmiddag vilket har varit rätt skönt faktiskt, inge stress till någoot. Cyklade över till m&m för att måla min byrå en andra gång, i hopp om att resultatet ska bli rödare - bättre!
På fotbollsfronten, mjaa hur ligger det till på den fronten igentligen? Förra matchen fick vi lov att ställa in pga av att vi inte fick ihop lag.. På gårdagens träning var vi endast 8 spelare som kämpade runt, så troligast i nuläget är väl att matchen imorgon kommer ställas in den också ...
Till något helt annat, ikväll tror och hoppas jag att lisa vill umgås med mig. Typ åka ut på en åker och ta massa snygga kort eller hur var det? höhö

later alligator     

Kommentarer
Postat av: LIsa

Haha, ja men du måste ju ha lite kort att ha på bloggen, jag kan bli din personliga kamra-man (kvinna) your paparazziii , papa- paparazzi ;)

2009-08-16 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0