COLDPLAY NEDRÄKNING!!

halloj!
För någon timme sen visade dom ett "repotage" om Coldplays historia typ, aja - det spelades bra låtar iaf från några konserter som dom gjort. När jag satt där i fåtöljen och sjöng med, slog mig tanken på att det är nu på lördag som vi ska åka upp till stockholm och kolla på dom, nu på lördag! Det vill säga att det bara är tre dagar kvar tills dagen som aldrig kommer glömmas! OH MY GOOD!!  Sällskapet kommer vara kanon, så hoppas att även vädret blir någorlunda skapligt, inte afrika varmt - men lite lagom sådära..

Idag åkte jag och moa till tuna park och gick runt, moa började blöda näsblod på gina tricot men när vi kom till coop så fick hon en glass att sänkas i pris (till fem kronor) för att killen i kassan fick det lite tufft eftersom kassaapparaten bara tjöt. Blandad dag med blandade ord helt enkelt. På kvällen blev det träning - i regnet! Men som ordvitsen säger; efter regn kommer alltid solsken - det vill säga fika för vår del! Goda mackor och gott fikabröd.

Nu ska jag kolla So you think you can dance på femman, och sedan Big Brother om jag orkar hålla mig vaken..

Kommentarer
Postat av: moa

ja roligt vare Pem!<3

2009-08-19 @ 10:33:58
URL: http://rupertgrintfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0